سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محصولاتی متمایز برای مدیریت حضور و غیاب کارمندان

نظر

محصولات متمایز شرکت طرح و پردازش غدیر برای مدیریت فرآیند حضور و غیاب کارمندان

فرقی ندارد مدیر یک کسب و کار کوچک هستید یا مدیریت یک سازمان بزرگ با تعداد کارمندان زیاد را بر عهده دارید، حضور و غیاب کارمندان بی شک یکی از فرایند های مهم مدیریتی شماست و مشخص است با رشد و توسعه کسب و کار و افزایش نیروی انسانی، تعدد شیفت های کاری و ... ممکن است حضور و غیاب کارمندان به یک دغدغه برای شما به عنوان مدیر تبدیل شود. با ما همراه باشید تا شما را با راهکارهای شرکت طرح و پردازش غدیر آشنا نموده و به تمامی دغدغه های شما پایان دهیم.

شرکت طرح و پردازش غدیر با شناخت دقیق نیاز مجموعه های کوچک و بزرگ در زمینه حضور و غیاب کارمندان، به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت نموده و راهکارهای متنوعی را برای مدیریت این فرایند پیشنهاد می نماید. با هر نیاز و سطح بودجه ای که دارید می توانید با بهره گیری از محصولات و خدمات این شرکت به دغدغه های خود در این زمینه پایان دهید.

دستگاه های حضور و غیاب کارمندان

اولین گام در مدیریت تخصصی فرایند حضور و غیاب این است که نیاز مجموعه خود در این زمینه را به دقت شناسایی کنید و با تشریح نیاز خود بهترین و مناسب ترین راهکار را از شرکت طرح و پردازش غدیر بخواهید. شرکت غدیر با ارائه دستگاه ها یا نرم افزار های حضور و غیاب، شما را در مدیریت این فرایند یاری می نماید.

اگر تصمیم به نصب دستگاه حضور و غیاب کارمندان دارید، شما می توانید با انتخاب یکی از محصولات این شرکت از میان دستگاه های مختلف حضور و غیاب، دستگاه متناسب با نیاز خود را در اختیار داشته باشید. با این دستگاه ها، امکان تعریف شیفت های کاری، گزارش گیری سریع و ... به راحتی فراهم است. محاسبه کسری کار، مرخصی، اضافه کار، تهیه ورودی برای نرم افزار های مالی محاسبه حقوق و ... از امکانات این دستگاه ها می باشد. برخی از این دستگاه ها مزیت های متمایزی همچون امکان نصب در محیط های مرطوب یا محیط های پر گرد و غبار صنعتی را دارند. شما می توانید با این دستگاه ها، با الگوریتم های بیومتریک همچون تشخیص چهره، اثر انگشت، عنبیه و ... ورود و خروج نیروهای انسانی مجموعه خود را به ثبت برسانید.

 

نرم افزار حضور و غیاب کارمندان

شرکت طرح و پردازش غدیر، علاوه بر ارائه برند های معتبر خارجی، موفق به ساخت دستگاه های حضور و غیاب کارمندان نیز شده است. این دستگاه های ایرانی با کیفیت متناظر با دستگاه های خارجی، با بهترین خدمات پشتیبانی و البته با قیمت های بسیار مناسب آماده ارائه به مشتریان عزیز می باشند. برای آشنایی با انواع و امکانات دستگاه ها ، می توانید به سایت شرکت به آدرس http://www.ghadirco.net مراجعه نمایید.

نرم افزار حضور و غیاب کارمندان

نرم افزار حضور و غیاب کارمندان، محصول دیگری از شرکت طرح و پردازش غدیر است که با بهره گیری از دانش روز فناوری اطلاعات در راستای رفاه مدیران و کارمندان طراحی شده و می تواند با سهولت زیادی برای حضور و غیاب کارمندان مورد استفاده قرار بگیرد.

نرم افزار حضور و غیاب کارمندان، نرم افزار های هستند که امکان ثبت تردد ها، حضور و غیاب، محاسبه میزان کارکرد، کسری، اضافه کاری و ... را با سهولت زیادی فراهم می نمایند. محاسبات به راحتی و به صورت اتوماتیک قابل انجام در این نرم افزارهاست و می توان از این نرم افزارها، خروجی با فرمت های متناسب نرم افزار های حسابداری برای محاسبه حقوق و مزایا گرفت. بر اساس نیاز شما، این نرم افزار ها، قابلیت تعریف قوانین را دارند.

با نرم افزار های حضور و غیاب غدیر امکان کنترل تردد از درهای مختلف سازمان ها، برنامه ریزی شیفت های مختلف کاری، دسته بندی کاربران، امکان ثبت دستی یا محاسبه مانده مرخص و ... وجود دارد. برای آشنایی با انواع نرم افزارها و امکانات هر یک ، می توانید به سایت شرکت به آدرس http://www.ghadirco.net مراجعه نمایید.

حضور و غیاب اطلس

راهکار جامع اطلس برای حضور و غیاب کارمندان

راهکار جامع اطلس یکی از محصولات منحر به فرد شرکت طرح و پردازش غدیر است. ذخیره سازی و پردازش اطلاعات این نرم افزار تحت وب و به صورت ابری است. امکان انجام عملیات پیچیده و بسیار سریع محاسباتی با دقت بسیار بالا، انواع گزارش گیری ها ، ذخیره سازی اطلاعات در سرور ابری بدون نیاز به DVD و CD از جمله مزایای این نرم افزار است. با این نرم افزار مشابه سایر نرم افزارها، امکان محاسبه ماموریت، مرخصی ساعتی، استحقاقی، اضافه کاری و ... وجود دارد. خروجی این نرم افزار نیز به راحتی قابل استفاده در نرم افزار های محاسبه حقوق و دستمزدها می باشد. تمامی فرایند های مدیریتی مرتبط با حضور و غیاب کارمندان و نیروی انسانی از جمله ثبت درخواست های مرخصی، تعریف مدیران مستقیم در بخش های مختلف، بررسی سابقه درخواست ها و مرخصی ها و ... قابل تعریف وپیاده سازی در این راهکار جامع است، بنابراین اتوماسیون حضور و غیاب کارمندان به معنای واقعی با راهکار جامع اطلس در مجموعه تحت مدیریت شما پیاده خواهد شد.

این نرم افزار امکان شخصی سازی داشته و تمامی قوانین مد نظر شما در خصوص حضور و غیاب قابل پیاده سازی در این سامانه است. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و طراحی مطابق با سلیقه مشتری و کاملا زیبا برای آن قابل پیاده سازی است. از این نرم افزار می تواند در سیستم های اندروید و IOS نیز استفاده نمود. این نرم افزار را می توان با مرورگر های مختلف از جمله فایرفکس و کروم استفاده نمود. راهکار های جامع اطلس زبان های مختلف فارسی، انگلیسی و عربی را پشتیبانی می نمایند.

کارشناسان متخصص و مجرب طرح و پردازش غدیر 02185530 آماده ارائه توضیحات و پاسخگویی شما مشتریان عزیز می باشند.