سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک دستگاه حضور و غیاب مناسب باید چه ویژگی های داشته باشد؟

نظر

امروز میخواهیم درباره ویژگی های یک دستگاه حضور و غیاب خوب و مناسب با هم صحبت کنیم و اینکه دستگا های حضور و غیاب چگونه به پیشرفت سازمان و شرکت ما کمک میکند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در صنعت و تجارت سازمان ها و شرکت های بزرگ را به این سمت سوق داده است که بتوانند علاوه بر بزرگتر کردن سازمان خود نظم و ترتیب را در بین کارمندان خود هم گسترش داده و باعث پیشرفت شرکت خود شوند. امروزه دستگاه های حضور و غیاب توانسته است که این معضل را برطرف  کند و باعث نظم بخشیدن هرچه بهتر به سازمان ها و شرکت ها شود. حالا سوال مطرح میشود که یک دستگاه حضور و غیاب خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چگونه میتواند به ما کمک کند.

معمولا زمانی که سازمان و یا شرکت شما روز به روز بزرگتر میشود و به نسبت آن هم کارمندان شما بیشتر خواهد شد و نظم و انظباط حرف اول را خواهد زد. یکی از روش های ایجاد این نظم در شرکت و سازمان ها استفاده از دستگاه حضور و غیاب است که باید با توجه به نوع سازمان و شرکت شما انتخاب شود و بتوانید به راحتی کارمندان خود را مدیریت کرده و ورود و خروج آن ها را کنترل نمایید.

دستگاه حضور و غیاب

 

ویژگی های یک دستگاه حضور و غیاب مناسب

1.داده ها از طریق ترمینال و بلافاصله به نرم افزار مرتبط با آن منتقل می شود. این داده ها از طریق نرم افزار می توانند به صورت یکپارچه به سیستم های حقوق و دستمزد مرتبط شده و به صورت اتوماتیک به آنها منتقل شوند.

2.مدیریت پرداخت بر اساس زمان کارکرد

3.ایجاد برنامه زمانبندی برای کارمندان و ارسال آن به گوشی های هوشمند آنها

4. داشتن پشتیبانی و خدمات پس از فروش

5. رابط کاربری راحت و آسان

6. داشتن کیفیت مناسب

7. قابلیت اتصال به موبایل

این ها تنها بخشی از ویژگی های یک دستگاه حضور و غیاب با کیفیت و مناسب است.

شاید مهمترین بخش در خرید یک دستگاه حضور و غیاب خدمات پس از فروش و خرید محصولی با کیفیت است که مجاب میشویم که آن دستگاه را خریداری کنیم
شرکت طرح و پردازش غدیر با توجه به ظرفیت خود قادر است تا دستگاه های مختلفی مانند اسکنر اثر انگشت، همچنین دستگاه کارت خوان هوشمند، دستگاه های حضور و غیاب، سیستم کنترل تردد، سیستم کنترل پارکینگ و ... را بر اساس نیازمندی سازمان های گوناگون، سفارشی سازی و ارائه کند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانند به سایت طرح وپردازش غدیر به آدرس  www.ghadirco.net مراجعه و یا با شماره شماره 02185530 در ارتباط باشند.