سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لزوم استفاده از سیستم کنترل تردد در سازمان ها و ادارات چیست؟

نظر

 

 

 

سیستم جامع کنترل تردد در ادارات و سازمان ها: امروزه به دلیل اهمیت بسیار زیاد امنیت در تمامی سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی لزوم استفاده از سیستم های کنترل تردد و نظارتی برای کنترل ورود و خروج افراد بسیار اولویت دارد و با توجه به اینکه میزان مراجعات به این ارگان ها بسیار زیاد است امنیت جایگاه بسیار مهمی دارد و باید به آن توجه شود. سیستم کنترل تردد در ادارات مهم دولتی مانند شرکت نفت، شرکت گاز و صنایع پتروشیمی با توجه به میزان مراجعات مردم برای رسیدگی به امور مربوطه این نکته را بسیار پر رنگ تر میکند که از سیستم کنترل تردد استفاده شود که میتواند مزایای بسیار زیادی را برای ادارات و سازمان ها داشته باشد. با توجه به اینکه در اینگونه ادارات علاوه بر تعداد بسیار زیاد کارمندان و ورود و خروج زیاد تعداد مراجعات نیز زیاد است و باید حتما این ورود و خروج کنترل شود. استفاده از سیستم کنترل تردد در کنار مزایای بسیار زیادی که برای سازمان ها دارد و میتوانند ورود و خروج کارکنان خود را کنترل کنند امنیت سازمان را نیز کنترل میکند و باعث میشود که ورود و خروج به سازمان و ادارات کنترل شده باشد و هر فردی اجازه ورود و خروج را نداشته باشد.

سیستم کنترل تردد سازمانی

 

مزایای استفاده از سیستم کنترل تردد در سازمان ها و ادارت

1. کنترل ورود و خروج کارکنان

2. کنترل ورود و خروج ارباب رجوع

3. استفاده از سیستم نرم افزاری ارباب رجوع

4. ثبت ورود و خروج دقیق ارباب رجوع

    5. امکان چک کردن مراجعات قبلی با کدملی ارباب رجوع

6. افزایش نظم و انضباط در سازمان

7. بالا رفتن سرعت پذیرش ارباب رجوع

8. امکان گزارش گیری کامل به تفکیک روز ، بازه زمانی و غیره.

9. جلوگیری از تجمع ارباب رجوع

10. جلوگیری از اتلاف وقت

11. امکان هماهنگی وقت ملاقات از روز قبل

با نصب نرم افزار جامع کنترل تردد     و سیستم حضور غیاب غدیر در مجموعه میتوانید از تمامی دستگاه هایی که وجود دارد چه به صورت آفلاین یا به صورت آنلاین استفاده کنید و ورود و خروج را کنترل نمایید. با توجه به اینکه در اینگونه سازمان ها و ادارات فضای کار بسیار زیاد است باید از دستگاهی استفاده کنید که بتوانید اثر انگشت و یا تشخیص چهره را از یک دستگاه به دستگاه دیگر انتقال نمایید. در کنار دستگاه های کنترل ترددی که برای حضور و غیاب پرسنل و نظارت بر تردد آنها استفاده می شود می توان از  گیت های کنترل تردد ساخت شرکت غدیر نیز استفاده کرد که دارای کیفیت بالا می باشد و همچنین به دلیل طراحی به روز آن ها باعث زیبایی بخشیدن به مجموعه می شود .

گیت های کنترل تردد  و راهبند انواع مختلفی دارد، می توانید آن ها را در بخش محصولات ملاحظه فرمایید. انتخاب این گیت ها باید با توجه به نیاز مجموعه و شرایط محیطی آن انتخاب شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

 

سیستم کنترل تردد ادارات

 

یکی دیگر از مزایای تهیه گیت برای مجموعه علاوه بر ثبت دقیق ورود و خروج کارمندان، باعث جلوگیری از خروج بی دلیل کارکنان از مجموعه می شود. در واقع گیت ها با سیستم تردد پرسنل در ارتباط بوده و به محض عبور، تردد ثبت می شود. و زمانی که حتی کارمندی برای دلایل مختلف از سازمان خارج شود خروج آن توسط سیستم کنترل تردد ثبت خواهد شد. با توجه به مزایای سیستم کنترل تردد در واقع سازمان شما دارای یک نظم و انظباط خاصی میشود و اینکه شما را از لحاظ امنیت در بالاترین حد خود نگه خواهد داشت حتی در زمان نبود نگهبان شما با توجه به ثبت ورود و سنسوری که بر روی هر کدام از گیت ها نصب شده است به راحتی ورود

لحضه ای افراد و حتی کارمندان خود را متوجه شده و میتوانید به راحتی آن را کنترل نمایید.

همچنین شایان ذکر است گیت کنترل تردد دارای تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته ای شامل سنسورهای قوی، کنترلرهای اکسس کنترل ، بردهای الکترونیکی ، نمایشگر و... می باشند که این شرایط را فراهم می سازد تا ارتباط با سیستم های ساختمان هوشمند (BMS) ، اعلان حریق و ... از ابزارهای خاص آن باشند. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می‌توانند به سایت طرح وپردازش غدیر به آدرس www.ghadirco.net مراجعه و یا با شماره شماره 02185530 در ارتباط باشند.